ΓΥΝΑΙΚΑ

Πονάς τις ημέρες τις περιόδου σου; 7 χρήσιμες συμβουλές για να τον μετριάσεις ΤΩΡΑ!

Ότι πονάει , πονάει, ποια θα το αμφισβητήσει; Άλλη περισσότερο, άλλη λιγότερο, γεγονός είναι πως καμιά μας δε το διασκεδάζει εκείνες τις ζόρικες μέρες.  Το μόνο σίγουρο είναι, πως πρέπει να κάνεις κάποια μικρά πραγματάκια κι εσύ προκειμένου να νιώσεις καλύτερα!


Μερικά χρήσιμα tips για να καταπολεμήσεις τον πόνο ΤΩΡΑ!!!

Ήπιες το γάλα σου; Το γάλα, και όσες τροφές είναι πλούσιες σε ασβέστιο, τυρί, γιαούρτι, χυμός πορτοκαλιού, ψάρι κ.α , μειώνουν κατά 50% συμπτώματα του προεμμηνοροϊκού συνδρόμου, όπως οι κράμπες, η κατάθλιψη, ο πόνος στο στήθος, το πρήξιμο. Φρόντισε η διατροφή σου να είναι πλούσια σε ασβέστιο, γιατί θα σε βοηθήσει όχι μόνο στην περίοδο, αλλά και γενικότερα στην υγεία σου.

Χαλάρωσε! Το στρες είναι ο καλύτερος φίλος του ανυπόφορου πόνου. Τον τονώνει, τον ενισχύει, του χαρίζει διάρκεια. Διώξ’ το από τη ζωή σου μια και καλή. Τα οφέλη θα είναι πολλά, όχι μόνο για την περίοδό σου. Προσπάθησε να ιεραρχήσεις τα σημαντικά πράγματα στη ζωή και θα δεις, πως αυτά που σε αγχώνουν είναι συνήθως τα πιο ασήμαντα! Όσο για την περίοδο της…περιόδου: θα μειωθούν οι πόνοι, οι κράμπες και η κακοδιαθεσία. Για να χαλαρώσεις μπορείς να διαβάσεις ένα βιβλίο ή να ακούσεις μουσική. Αν όλα αυτά είναι πολύ ήπια για σένα, δοκίμασε να εκτονώσεις το άγχος, ασχολούμενη με κάποιο χόμπι που σου αρέσει.


Καφές; Όχι ευχαριστώ! Δεν είναι απόλυτα επιβεβαιωμένο, υπάρχουν όμως σοβαρές υπόνοιες ότι η καφεϊνη, λόγω της διεγερτικής της δράσης, ενδέχεται να επιδεινώνει συμπτώματα του προεμμηνοροϊκού συνδρόμου, όπως τα νεύρα, η κακή διάθεση, η μελαγχολία, ακόμα και οι πόνοι στο στήθος και την κοιλιά. Ο καφές περιέχει αυξημένα ποσοστά καφεϊνης, αλλά δεν είναι ο μόνος ύποπτος. Καφεϊνη περιέχει και η σόδα, το τσάι και η σοκολάτα. Και επειδή η καφεϊνη προκαλεί εξάρτηση, καλό είναι να προσπαθήσεις να την κόψεις, γενικώς!

Ζεστασιά. Μείνε στα ζεστά! Η ζέστη θα βοηθήσει τους μύες να χαλαρώσουν και φυσικά ανακουφίζει άμεσα από τον πόνο.

Άσκηση. Μπορεί να ακούγεται βαρύ, αλλά έχει αποτελέσματα! Μιλάμε πάντα για άσκηση ήπιας μορφής, όπως το stretching ή το περπάτημα. Η άσκηση τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθά έτσι τον οργανισμό να αποβάλει πιο γρήγορα τις τοξικές ουσίες.

Το νεράκι σου το ήπιες; Όσο περισσότερο πίνεις, τόσο λιγότερο θα πρήζεσαι. Αλήθεια! Ακούγεται ελαφρώς παράδοξο, αλλά το νερό ξεφουσκώνει. Γιατί βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και κρατά το δέρμα σου καθαρό.

Παυσίπονα. Δεν είναι για χόρταση, αλλά αν πονάς πολύ, θα σε ανακουφίσουν. Ζήτησε τη συμβουλή του φαρμακοποιού σου για το ποια είναι τα ιδανικά για εσένα.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top