ΥΓΕΙΑ

9 Ασκήσεις αποκλειστικά για ζευγάρια που έχουν αποφασίσει να χάσουν βάρος μαζί!

Τα περισσότερα ζητήματα και προβλήματα επιλύονται ταχύτερα και ευκολότερα αν τα αντιμετωπίζετε μαζί με κάποιον άλλο. Αυτό ισχύει και για τη γυμναστική: η κοινή συμμετοχή ως ζευγάρι, θα στηρίζει και θα παρακινεί ο ένας τον άλλον, και ταυτόχρονα θα ενισχυθεί η σχέση.


Βρήκαμε 9 αποτελεσματικές ασκήσεις για όσους θέλουν να δοκιμάσουν να γυμναστούν από κοινού.

Καθίσματα πλάτη με πλάτη

1

Τι γυμνάζει: μύες του μηρού, γάμπες και μεγάλος γλουτιαίος.

Τρόπος εκτέλεσης: Σταθείτε πλάτη με πλάτη ο ένας στον άλλο, πιαστείτε αγκαζέ, κάντε ένα βήμα προς τα εμπρός και ξεκινήστε να κάνετε βαθιά καθίσματα.

Αριθμός επαναλήψεων: 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Καθίσματα τεντώνοντας το ένα πόδι πίσω

2

Τι γυμνάζει: τετρακέφαλους, δικέφαλους και μεγάλος γλουτιαίος.

Τρόπος εκτέλεσης: Σταθείτε μπροστά ο ένας στον άλλον, κρατηθείτε από τα χέρια, κάντε και οι δύο ένα βήμα προς τα πίσω και ξεκινήστε τα βαθιά καθίσματα. Η κοπέλα σε κάθε επανάληψη τεντώνει το ένα πόδι προς τα πίσω. Στη συνέχεια, αλλάζουν θέσεις.

Αριθμός επαναλήψεων: 2 σετ των 10 καθισμάτων για κάθε πόδι.

Διπλές κάμψεις

3

Τι γυμνάζει: μείζονα θωρακικό, τρικέφαλους, ώμους και κοιλιακούς.

Τρόπος εκτέλεσης: Ο άντρας παίρνει στάση για κάμψεις και πάνω του ανεβαίνει η κοπέλα προς την αντίθετη κατεύθυνση: έχοντας τα χέρια της στις κνήμες του και τα πόδια της στους ώμους του. Ο άντρας σηκώνεται στα χέρια του, και όταν επιστρέφει στην αρχική του θέση, στη συνέχεια κάνει μία κάμψη η κοπέλα.

Αριθμός επαναλήψεων: 2 σετ των 10 κάμψεων

Κάμψεις «Κόλλα το»

4

Αυτό γυμνάζει: οπίσθιος οδοντωτός μυς, δελτοειδείς, τρικέφαλοι.

Τρόπος εκτέλεσης: Ο άντρας και η γυναίκα βρίσκονται ο ένας απέναντι από τον άλλον και εκτελούν ταυτόχρονα κάμψεις. Όταν επιστρέφουν στις αρχικές τους θέσεις «κολλάνε» χέρια με τον άλλον, αλλάζοντας χέρια μετά από κάθε κάμψη.

Αριθμός επαναλήψεων: 2 σετ των 10 κάμψεων.

Κέρλινγκ

5

Αυτό γυμνάζει: Κοιλιακούς.


Τρόπος εκτέλεσης: Καθίστε ο ένας απέναντι από τον άλλον, ενώστε τα πόδια, και κάντε τους κλασικούς κοιλιακούς. Σε κάθε επανάληψη αγγίξτε ο ένας τα χέρια του άλλου.

Αριθμός επαναλήψεων: 2 σετ των 10 κοιλιακών

Κάθετες κάμψεις

6

Τι γυμνάζει: τους κοιλιακούς μυς και το εσωτερικό των μυών των μηρών.

Τρόπος εκτέλεσης: Ο άντρας στέκεται όρθιος με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων, η γυναίκα τυλίγει τα πόδια της γύρω από την μέση του και κατεβάζει τον άνω κορμό της. Στη συνέχεια, ανεβαίνει προς τα πάνω μέχρι το ύψος του προσώπου του άντρα.

Αριθμός επαναλήψεων: 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Έλξεις

7

Αυτό γυμνάζει: Τους μύες της πλάτης και μέσης, δελτοειδείς, δικέφαλους μυς.

Τρόπος εκτέλεσης: Ο άντρας και η κοπέλα στέκονται αντικριστά σε μια μπάρα, η κοπέλα τυλίγει τα πόδια της γύρω από τη μέση του άντρα και μαζί ταυτόχρονα κάνουν έλξεις. Ένα ωραίο μπόνους – ένα φιλί μετά από κάθε επανάληψη.

Αριθμός επαναλήψεων: 2 σετ των 10 έλξεων.

Ανύψωση ποδιών με απώθηση

8

Τι γυμνάζει: Το κάτω μέρος των κοιλιακών μυών.

Τρόπος εκτέλεσης: Ο άντρας στέκεται όρθιος, ενώ η κοπέλα είναι ξαπλωμένη στο έδαφος, πιάνεται από τους αστραγάλους του συντρόφου της και αρχίζει να σηκώσει τα πόδια της σε γωνία 90 °. Ο άντρας πιάνει τα πόδια της και τα σπρώχνει για να επιστρέψουν στην αρχική τους θέση. Στη συνέχεια, οι σύντροφοι αλλάζουν θέσεις.

Αριθμός επαναλήψεων: 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Αντίσταση στους βραχίονες

9

Τι γυμνάζει: δελτοειδείς και ραχιαίους μυς.

Τρόπος εκτέλεσης: Η κοπέλα στέκεται με τα χέρια κατά μήκος των μηρών, ο άντρας στέκεται από πίσω της και τοποθετεί τα χέρια του στους καρπούς της. Αυτή ανεβάζει και κατεβάζει τα χέρια της, όσο ο σύντροφός της ασκεί αντίσταση στα χέρια της.

Αριθμός επαναλήψεων: 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

via


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top