ΥΓΕΙΑ

Κρίση πανικού; Αντιμετώπισέ τη ΤΩΡΑ!

Τα τελευταία χρόνια οι περιπτώσεις ανθρώπων που συνδέονται με καταστάσεις σε κρίση πανικού αυξάνονται όλο και περισσότερο.


Τι είναι ουσιαστικά η κρίση πανικού; Πρόκειται ουσιαστικά για μία ψυχολογική διαταραχή που προκαλείται στιγμιαία από διάφορα ερεθίσματα που μπορεί να δεχθούν οι άνθρωποι τη δεδομένη στιγμή. Το φαινόμενο αυτό, μπορεί να προκληθεί ξαφνικά και για μια φορά ή μπορεί να είναι αποτέλεσμα κατάθλιψης, έντονου στρες ή ακόμα και κάποιας έντονης φοβίας που μπορεί να έχεις.

Αν δε σου έχει συμβεί ποτέ μέχρι τώρα είσαι πολύ τυχερός! Αν σου έχει συμβεί, η τυγχάνει να σου συμβαίνει συχνά σου έχουμε κάποια έξυπνα tips προκειμένου να την αντιμετωπίσεις στιγμιαία. Η συχνότητα πάντως είναι μεγαλύτερη σε ανθρώπους μεταξύ 20 και 35 ετών.

Ορίστε λοιπόν 8 έξυπνα tips για τα πρώτα δύσκολα λεπτά…

Πριν σε πιάσει πανικός όταν είσαι ακόμα αγχωμένος, πάρε βαθιές αναπνοές που θα οξυγονώσουν τα κύτταρα του εγκεφάλου σου και θα ηρεμήσουν τι αντιδράσεις σου. Συγκεντρώσου στην αναπνοή και δωσ’ της ”έι, όπ!” ρυθμό.

Επανέλαβε από μέσα σου ”όλα είναι μια χαρά” και ”σιγά το δύσκολο θα τα καταφέρω!”

Φαντάσου ένα τεράστιο κόκκινο STOP και φρέναρε με αυτό το φόβο σου.


Απομάκρυνε την προσοχή σου από το αντικείμενο της φοβίας σου, στρέφοντάς τη σε καθετί άλλο που μπορεί να σου κινήσει την περιέργεια. Για παράδειγμα, αν σε τρομάζουν οι γάτες (όπως και το Μέγα Αλέξανδρο άλλωστε) προσπέρασε τη ρίχνοντας κλεφτές ματιές στο αγόρι / κορίτσι του απέναντι πεζοδρομίου. Δε θα χρειαστεί πολλή προσπάθεια αυτό , ε;

Σε κρίσεις πανικού, οι ειδικοί προτείνουν να εισπνέεις σε μια χαρτοπετσέτα που να καλύπτει τη μύτη και να εκπνέεις από το στόμα.

Μια καλή σκέψη είναι το ”Δεν υπάρχει πρόβλημα. Εγώ μόνο νομίζω ότι υπάρχει. Αν πάψω να το νομίζω, θα εξαφανιστεί”!

Προσπάθησε να φανταστείς τα δυσάρεστα συναισθήματά σου σαν μικρά παιδιά που σε ενοχλούν και σε ταράζουν. Πες τους να φύγουν. Προσποιήσου μέσα στο κεφάλι σου ότι τα διώχνεις φωνάζοντας.

Όταν καταλαγιάσει ο πανικός, πάρε μολύβι και χαρτί και γράψε ακριβώς ό,τι νιώθεις. Έτσι εστιάζεις σε κάτι άλλο έξω απ’ το φόβο σου, και αργότερα θα μπορείς να διαβάζεις όσα έγραψες ξανά και ξαν, ώστε να κατανοήσεις το μηχανισμό της σκέψης σου.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top